2014. március 12., szerda

La ragazza nuova

Igazán pörgősen indult ez a hét, végképp a helyi szokáshoz képest. :)
Vasárnap veszettül elfáradtam, hétfőn pedig már reggel 9-kor indult a darálás játékelmélet tanórával, ennek megfelelően kellett beérnem 8:45-re. Professzor GG hatalmas arc! Valahol 60 és 80 között lehet, rendkívül vidám, szórja a poénokat a játékelmélet elméleti alapjainak magyarázása közben, több Nobel-díjas barátja van, mint ahány évfolyamtársam volt az egyetemen, akikkel havonta/kéthavonta lecsüccsennek egy kávé mellé megvitatni az élet nagy kérdéseit. Nincs mobilja, mert "you know, I'm a free man", meg Ő már egyébként is abba a kategóriába esik, akinek elég "csak" a nevét felírni a névjegykártyára.
Mivel 3-4 órát feccöltem a veronai sztoriba képfeldolgozással együtt, nem maradt időm futni, de talán nem is baj. Kell néha egy kis pihi. ;)
Tegnap pótoltam a mozgást, és vietnami tempóban kergettem a bogarakat az Ali G-t is megszégyenítő napszemüvegemben (mert enélkül csak minden második ember bámulna meg tátott szájjal, de így közel 100%-os rátával dolgozom). Ennek megfelelően nem kapkodtam el a mai ébredést. Sebaj, este ledolgoztam a reggel elmulasztott munkaórákat, hiszen végre le tudtam ülni Stefanoval megvitatni a felmerült kérdéseket 18:30-kor. De legalább ismét elindult az ügy.
Még reggel megbeszéltem Marco-val, a recepciós sráccal, hogy felteszi a tiszta ágyneműt az ajtóm kilincsére, mert mikor levittem a szennyest, nem tudott tisztával szolgálni. Kicsit aggódva konstatáltam, hogy nincs semmi sem a recepció, sem a szobám ajtajának kilincsén, de nem estem kétségbe. Mivel épp vacsoraidő volt, lementem a menzára, hátha megtalálom Marco-t, vagy legalább valakit, aki beszél angolul és olaszul is. Simone nagyon kedves volt, és segített nekem, felhívta Marco-t, hogy mégis whatsup, így megnyugodhattok, van tiszta ágyneműm, nem kell a földön aludnom ma sem! ;)
(Igazán szórakoztat, hogy elég sok mindent megértek, különösen, ha rólam beszélnek...)
Tudom, hogy ez a bejegyzés nem annyira lebilincselő, mint egy Hitchcock-film, de ha elég komoly arccal olvassátok, mindenki elhiszi, hogy épp a feladathoz kapcsolódó szakirodalmat bújjátok. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése