2014. március 7., péntek

Rövidke

Ma együtt vacsoráztam Marie-val, aki egy a franciául és olaszul beszélő feketék közül. Kiderült, hogy Kamerunból érkezett egy évvel a nővére után, aki szintén Marie. Mondta, hogy amennyiben szeretném őket megkülönböztetni, Ő Marie Terese, a nővére pedig Marie Claire - hogy ez a Mária Terézia páros milyen állati népszerű a világon... Mielőtt belekeveredtem volna ebbe a brancsba, csak történelmi tanulmányaim során találkoztam ezzel a névpárral, most pedig fél éven belül két embert is megismertem ezzel az összeállítással. Fura! :) Marie-n keresztül megismertem Simone-t, aki ízig vérig olasz, de angol-spanyol szakon tanul az egyetemen. Majd Tőle talán meg fogom tudni, be lehet-e jutni a Porta de San Agostino-nál található 600 éves templomba, mert azt hiszem, a nyelvszakosok is ahhoz az épületcsoporthoz tartoznak. :) Emellett Marie meghívott a holnapi nemzetközi nőnapi partira, ahol afrikai menü lesz. Erre azt hiszem kíváncsi vagyok, de nem vagyok benne egészen biztos!
Ezt leszámítva az egész napom leginkább említésre méltó eseménye az volt, hogy ettem egy igazi olasz gelatot hazafelé jövet. Frutti di Bosco és Straciatella... Mennyei volt! ;)
És most ez a kedvenc számom: http://www.youtube.com/watch?v=CsFb661EXsI



2 megjegyzés:

  1. Milyen volt a nemzetközi nőnapi party?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végül az számomra kimaradt, de segítettem az előkészületekben a kameruni lányoknak. De ahogy hallottam, remekül érezték magukat! :)

      Törlés