2014. április 4., péntek

"Always look on the bright side of life"

Annak ellenére, hogy egyik kedves helyi kollegina egész héten Kleopátrának képzelte magát, engem pedig a rabszolgájaként kezelt, remek hangulatban telnek a napjaim. :) Erről a jó kedvről igazából elsősorban a törzshelyeimen eltöltött idő tehet.
Tonio - a rendező koreográfus - minden reggel rám kacsint, és amint belépek, már készíti is a kávémat, szóval általában mosollyal indulnak a napjaim.
Ezen a héten 30&Lode stábja is nagyon barátságos volt, úgy értem, az eddigieknél is közvetlenebb. Gabri, a főnök megkérdezte, hogy hívnak, és azóta minden alkalommal, mikor megyek ebédelni, széles mosollyal az arcán üdvözöl, hogy "Ciao, Eva!". :) Talán tegnap, vagy tegnapelőtt, Ő is akkor jutott az ebédjéhez, amikor én a sajátomhoz, nem sokkal 2 előtt, ráadásul viszonylag közel ültünk egymáshoz, illetve a bár-konyha bejáratához, és minden kedves kollégájának elújságolta, hogy megtudta tőlem a nevemet, hiszen minden nap ott eszem, és ráadásul - mint kiderült - én mindegyiküket tudom névről azonosítani. Ezen utóbbi infónak annyira megörültek aznap minden kedves dolgozó járt valamiért az asztalomnál. Paolo megterített, és felvette a rendelésemet, Lisa hozta az ebédemet, Alex készítette és hozta a vizemet és a kávémat, Rosananál fizettem, Gabri pedig ugyebár eleve velem egy asztalnál ült, csak két székkel arrébb.
Valamikor a hét közepén, a piciny pizzériában, ahol vacsoráimat szoktam elfogyasztani, beszélgettünk az aktuális popzenéről, annak jeles olasz képviselőiről. Kiderült, hogy nekem nagyon megtetszett Tiziano Ferro "Per dirti ciao" című száma, és az eladólány (akinek szégyen szemre nem tudom a nevét, de szerintem Ő sem tudja az enyémet) kikereste youtube-on, és azt is meghallgattuk, míg elfogyasztottam a pizzaszeletemet. Közben megkérdeztem Tőle, miről kapta a nevét a via Borfuro, de fogalma sem volt róla, sőt, Ő sem találta meg guglin... :P Szóval ezen rejtély megoldása még várat magára, de azt elárulhatom, hogy találtam egy igen méretes - két szintes - játékboltot! :) Így remélem, már a ti szemetek sem tikkel az aggodalomtól! ;)

És angolul értő kedves olvasóimnak egy apróság, amivel ma hajnalban megörvendeztettem magam:
I woke up at 3.14 this morning because I had to π



1 megjegyzés: