2014. április 30., szerda

Stracciatella + Daiquiri vs. Bier

Hogy lett az esti fagyizásból beer-pong party, nem tudom pontosan, de talán mindegy is. Rendesen meghajtottam a futást még vacsora előtt, így diadalittasan, de igen fáradtan érkeztem az ebédlőbe. Nem is nagyon kapcsolódtam bele a mellettem folyó beszélgetésekbe, de valakiből kipattant a gondolat (talán Chiara volt a tettes), hogy ugorjunk el a Romanaba egy esti fagyira. Ezt a gondolatot minden egészséges lelkületű ember csak támogatni tudja teljes vállszélességgel, így én is szorgosan bólogattam. Hatan indultunk, de mire a cukrászdához értünk, kilencre nőtt a létszám. A szökőkútnál megálltunk, mert miért ne, beszélgettünk a helyben forgatott filmekről, a május elején kezdődő kortárs balett fesztiválról, az aktuális olasz politikai helyzetről és nézetekről. (Ez utóbbihoz nem akartam érdemben hozzászólni, hiszen pár hozzám elszivárgó információn kívül nem sokkal rendelkezem, és végképp nem tapasztalom a saját bőrömön az események hatásait. De érdekes meghallgatni az érintettek véleményét és gondolatait, illetve lehet gyakorolni a pókerarcot, amikor egy nem túl képzett lengyel kívülálló nyilatkoztatja ki ismereteit az olasz politikusokról.)
Menet közben az is kiderült, hogy valakinek születésnapi partija lesz valahol, és ugyanitt lesz egy beer-pong bajnokság is. A valakiről annyit tudtunk, hogy a portás legény - Marco - ismerőse, és emellett valakinek az unokatestvére is, a beer-pong pedig nagyon tetszett páraknak annak ellenére, hogy kb senki sem szereti a sört a társaságból, nekem pedig eszem ágában sem volt a stracciatella-eper kombinációra sört inni. Mindez persze mit sem számít, ha buliról van szó, így aztán mi is beözönlöttünk a Velvetbe. Szépen sorban kiderült, hogy ki kinek a kicsodája, és az egyik beer-pong csapatunk egészen a harmadik fordulóig jutott, így volt kinek szurkolni. (Nem irigylem a verseny résztvevőit, mert az az olasz sör, aminek összesen annyi márkaneve van, hogy Beer, nem sok jóval kecsegtet...)
Nem tudom, hogy fogalmazzak, hogy érezzétek a helyzetet, de egy tragikusan unalmas, rettenetes dj-vel megáldott estét sikerült eltöltenünk valamilyen csoda folytán kitűnő hangulatban. (Külön jó hír, hogy Hassan talált magának barátnőt, és így sikeresen lekerültem a céltábláról! :P) Még egy sörtől szörnyen butára részegedett magyar sráccal is találkoztam, de Ő erre nem feltétlenül fog emlékezni. ;) 




1 megjegyzés:

  1. Minden jó, ha jó a vége, de a legfontosabb, hogy jól éreztétek magatokat.

    VálaszTörlés