2014. április 20., vasárnap

Húsvéti harang-háború

Reggel 9 óra óta harangoznak félóránként, ami egy átlagos vasárnapnak is elmenne, de komoly újítást vezettek be Húsvét alkalmából. 90 percenként minden harang tombol megközelítőleg 15 percen keresztül szakadatlanul. Nem azért, mert 6 katedrális van hallótávolságon belül, de már kicsit frusztrál ez a zajterhelés... 
Kicsit aggódtam, hogy a húsvéti kirándulós terveimet keresztül húzza az időjárás, mert tegnap és pénteken elég cudar idő volt, mára és holnapra pedig folyamatosan esőt ígértek. Hála az égnek, a helyi előrejelzés majdnem olyan pontos, mint a MÁV, így ma hétágra sütött a nap, igazán barátságos - fotózás szempontjából ideális - comulus mediocris-ek lepték el az eget, így földrajzi szempontból legközelebbi jóbarátom, Piros Nikon társaságában felmásztam a San Vigilio-hoz, ahogy ezt múlt héten elterveztem. 
A várba most nem jutottam be, de ez a panorámán vajmi keveset rontott. ;)
Mikor ismét leértem, megleptem magam egy kávéval és egy fagylalttal. :P Mindeközben volt szerencsém az egyik helyi bolond alkalomra készült prédikációját hallgatni a sétáló tömegben. Nem figyeltem minden részletre, de biztosan elátkozott mindenkit, aki támogatja a maffiát, és minden kisgyerekes családot óva intett valamitől. A békésen sétáló tömeg jelentős része lefagyott, és tátott szájjal bámulta az eseményeket. Gondolom, nem éltek épp a Móricz környékén, mikor felszámolták Lipótmezőt. Pedig igazán könnyen hozzájuk lehetett szokni. :D

Áldott Húsvétot kívánok minden kedves olvasómnak! Pihenjetek hatékonyan ebben a pár napban! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése