2014. május 12., hétfő

Falafel Jégeső Barátok

Ismét kaptunk a nyakunkba egy kiadós zuhét villámlással, dörgéssel, jéggel, égi háborúval. Tekintettel arra, hogy eleinte csak a telefonom volt nálam, és inkább palánkra dobáltam a szobámba való rohangálás helyett, készítettem pár fotót mobillal. :)


Aztán, mikor rendesen rázendített a rendszer és elkezdtek igazán röpködni a villámok, magamhoz vettem a fényképezőmet, és megpróbáltam a lehetetlent. Közel 250 fotót lőttem, 10-12 villámot láttam, de csak ezt a kis csenevészt sikerült lencsevégre kapnom. (Ezen a képen is dolgoztam kicsit...) De sebaj! Nem adom fel, lesz még vihar, lesznek még villámok, és előbb-utóbb csak eltalálok egyet. (Inkább, mint hogy ő találjon el engem. :P)


A vihar után csodálatosan kiderült az ég, így nem volt akadálya, hogy külső helyszínről szerezzük be a vacsorát. Falafel volt a menü, és igazán jóra sikerült. Aztán Nidal meginvitált néhányunkat egy igazi különlegességre: fahéjas fekete tea dióval tálalva. Ha jók lesztek, megpróbálom reprodukálni, igyekeztem figyelemmel kísérni a folyamatot. Azt nem ígérem, hogy friss fahéjjal fogok szolgálni Jordániából, de talán ezt megbocsátjátok nekem. ;)
Ez a fotó is a telefonommal készült, de azért a vizuálisan detektálható lényeg látható. Az ízért kóstolni kell. ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése