2014. május 7., szerda

Széljegyzet

Eddig is sok volt a meggyőző érv, de most már biztos, hogy Olaszországban vagyok. Csak itt fordulhat elő, hogy az egyik leglecsúszottabb fodrászatban is Lavazza színekben fut a minden higiéniát nélkülöző kávéautomata, melynek a rioi Megváltó Krisztus kicsinyített műanyag mása áll a tetején. :)
Nem vagyok épp Csipkerózsika mostanában, emellett rendesen besűrűsödött az utolsó 12 napja programja, szóval kezdek fáradni. Hétfőn Maridával, Maria Teresával és Francescával mentem vacsorázni egy pizzériába. Igazán remek hangulatban telt az este, és azt hiszem, nem csak én éreztem így. Levezetésként csatlakoztam a szokásos esti ping-pong partihoz, amit egy hajnalig tartó beszélgetés követett. Holnap egy kisebb társasággal megyünk vacsorázni az óvárosba, pénteken Elenával, Paoloval és Francescoval tervezünk egy közös pizzázást. A többit még nem látom tisztán, de még két program biztosan csatlakozni fog a jövő héthez, csak még nem ismerem a részleteket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése