2014. február 14., péntek

A XIX. század nagyjai

Ismét hoztam Nektek egy képkollázst, mert már bizonyára nagyon hiányoltátok. Munka után sétáltam egyet a környéken, és lődöztem párat.


Az első képen Giuseppe Garibaldi áll elégedetten egy körforgalom közepén. Ez a szobor a lakhelyemtől majdnem 30 m távolságra van, nem csoda, hogy eddig nem készült róla fotó... A fehér szobor (Garibaldi lábánál) II. Viktor Emánuel, aki nagyjából kortársa volt Garibaldinak, és ilyen apróság fűződik a nevéhez, mint például Olaszország egyesítése. A többi kép igazából a város földrajzilag hozzám, mármint a szobámhoz, igen közel eső részét mutatja be, nagyjából ezeket látom minden reggel, amikor dolgozni megyek - és nem tévedek el...



1 megjegyzés:

  1. Nem csúnya környék, a képek pedig kifejezetten jók.
    Ami az eltévedést illeti, szerintem egy ismeretlen városban az ember nem téved el, hanem felderíti a lehetséges útvonalakat - én már csak tudom :)

    VálaszTörlés