2014. február 21., péntek

Fények az esőben

Megint eljött a péntek! :) Ráadásul magával hozta ide a felhős-esős-szottyos időt, de remélem, holnapra ennek már csak nyomati láthatjuk.
De, hogy lássátok, milyen vagyok, a körülmények ellenére felcaplattam fényképezővel a kabátom alatt a tegnap futás közben kiszemelt helyre, hogy lőjek pár képet az kivilágított alsóvárosról. Ilyen időben nem sok az ember sikerélménye, de ha eleget próbálkozik, meg lesz az eredmény. Nem lesz olyan %-a, mint Michael Jordan-nek fénykorában, de nem is vagyok éppen Nike reklámarc. :P
Íme! Szerintem ez lett a legjobb az összes közül. :) Tudom, némi nemnulla szöget zár be a horizonttal, de nem akartam kiegyenesíteni, mert így szerintem jobb a bukéja.
Tegnapról is hoztam nektek egy képet, mert találtam valamit az ablakban, amikor hazaértem. Egészen pontosan ezt:
:)
Ez nem lett éppen egy telenovella, de nekem is péntek van! ;)
Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése