2014. február 18., kedd

Késői üzenet

Szervusztok! :)
Igazán aktív, ám kellemes napot tudhatok a hátam mögött.
Megtudtam, hogy a rendező-koreográfust - akitől minden reggel kapok egy kávét és egy csokis croissont-t - Tonionak hívják, sőt, megtudtam egy helyi idős hölgytől ugyanebben a kávézóban (igaz, ezt még tegnap), hogy épp az orvoshoz készül a San Tomasso kórházba, mert valamelyik barátnője egyszer elment az orvoshoz, aki megnyugtatta, hogy semmi baja, és egy év múlva meghalt valami tüdőrettenetben, pedig még csak 85 éves volt. (Nyilván nem ez a szívderítő része a sztorinak, de azért kacsintós kuncogásra ad okot, hogy a néni sosem jött rá, hogy nem beszélek olaszul. De persze nem is érdekelte, hiszen Ő csak el akarta mesélni valakinek a történetet. Zorro meg vállal szociális foglalkozásokat is a reggeli kávé mellé. :Z)
Délelőtt sikerült beszélnem Maria Teresaval, és úgy tűnik, találtunk egy olyan problémát, amin dolgoztak már, de érdemes tovább gondolni kicsit, és átültetni az én "kertembe". :) Így aztán rajzolgattam egész nap. 
Délben szereztem John Lemon mellé egy méltó párt - Lawrence d'Arabica, és rájöttem, hogy ebből egy teljes sorozat létezik, így előtört belőlem a gyűjtőszenvedély... :$


Vacsorázni együtt mentem egy étterembe egy PhD-s társasággal: Paolo, Sabine, Marco (olaszok), egy kameruni és egy etióp srác, meg én. Mivel a pizzéria étlapján nagyjából 250 féle pizza szerepel, fordítottunk időt a választásra, de megérte. Remek volt a hangulat, beszélgettünk, nevetgéltünk, megváltottuk a világot, meg ilyenek, tudjátok!? ;)
Ezért is jelentkezem ma ilyen későn, de remélem, elnézitek nekem! :$ Ráadásul épp Korda György olasz női reinkarnációja üvölti a tv-ben, hogy "Ti amo - ti amo - ti amo - ti amo". Ilyen hangulatban érdemes blogbejegyzést írni! :D

4 megjegyzés:

  1. És ezek pontosan mik? Instant kávé?
    Úgy látszik a kávézó vendégei már befogadtak maguk közé, hamarosan meghívnak meccset nézni :D

    VálaszTörlés
  2. Ezeket legtöbbet kávé mellé felszolgált cukros tasakokon lehet látni, de nekem például egy kis füzetem van, amin ez a fejkendős kávészem feszít. :)

    VálaszTörlés
  3. korda györgy, nőben, olaszul... ehhez nem lehet mit hozzátenni. Ha ezekre fogékony vagy Évesz, akkor ajánlom Ionesco Kopasz énekesnőjét, egy felvonás, nem hosszú, de durva. Asszem nincs rajta a ketyeréden, de elég népszerű, szerintem bárhonnan tölthető. Jó szórakozást :)

    VálaszTörlés
  4. A műsort egy másik kedves lakó kapcsolta be a refettorioban. Én csak szenvedő alanya voltam az eseményeknek, de igyekeztem a legjobbat kihozni a körülményekből :) De majd rákeresek az említett műre, hátha akkor már automatic playlistre teszem Kordagyurit olaszul nőben :D

    VálaszTörlés