2014. február 3., hétfő

Készülődés

Ismét üdvözlöm a kedves Érdeklődőket!
Még mindig itthon vagyok, de már egészen jól állok az előkészületekkel. Már csak pár apróság hiányzik: pl. beszélnem kellene a bankommal, mert elvileg van egy folyamatosan élő utasbiztosításom, de nem ismerem a részleteit; váltanom kellene €-t, de momentán épp tragikus szinten áll a Ft; és lehet, nem ártana telepakolni a bőröndöket még indulás előtt. :)
Közben kaptam egy szívszaggató levelet a légitársaságtól, amellyel repülök, hogy Bergamo reptere zárva lesz május 12-től június 2-ig, és ez idő alatt a Malpensa repülőtér használatos. Becsléseim szerint, ez rajtam kívül minden érintettnek több min jó hír, hiszen május-június környékén az emberek zöme Milánóba menne nyaralni, amihez a Malpensa sokkal közelebb van, mint az Orio al Sério, de ez az én helyzetemen nem segít. Valóban isteni a vonatközlekedés Észak-Olaszországban, amennyiben nincs éppen sztrájk, de nekem sem mindegy, hogy 40 vagy 100 perc alatt érek ki a reptérre 30 kg bőrönddel és 10 kg kézipoggyásszal. Na de sebaj! Kiegyeznék egy olyan üzletben, hogy ezért cserébe összesen ennyi kellemetlenséggel kell megbirkóznom az elkövetkező 3,5 hónapban. ;)

1 megjegyzés: