2014. február 10., hétfő

A hétfő itt is hétfő

Ciao a Tutti!
Majdnem úgy indult a nap, ahogy szerettem volna... Egészen pontosan, ha elég nagy felbontásban nézem, akkor minden úgy alakult, ahogy terveztem! :)
Hajszál híján kipattantam az ágyból 7:30-kor ("hajszál híján" = alig bírtam magam kikaparni), de mentségemre szóljon, hogy a szomszéd szoba nem nagyon akart aludni menni az éjjel, a falak pedig csak mérsékelten bírnak hangszigeteléssel. 8 körül elindultam az egyetem felé, gondoltam, a 20 perces utat csak megteszem 9-ig akkor is, ha megállok egy reggeli kávéra. Találtam egy remek kis helyet - Café Ristretto -, amit mindenestül nekem találtak ki! Mennyei a kávé, fenséges a csokis croissant (gondolom, a többi is, de azokat nem kóstoltam még), az emberek újságot olvasnak, vagy megbeszélik a tegnap esti felháborító eseményeket, pontosabban olyan elánnal beszélgetnek, mintha legalábbis súlyos testi sértésbe fulladt orgia lett volna a szomszédban, emellett a pincérsrác azon túl, hogy beszél angolul, még akár szemrevalónak is mondható. :$ Az itt eltöltött 20 perces bemelegítés után sikerült akkora körben megérkeznem az egyetemre, hogy csak 9:03-ra értem oda, de legalább éppen akkor nem esett, és menet közben szereztem egy térképet is, hogy legközelebb a terveknek megfelelő úton jussak el a célállomáshoz. :) (És még így is megelőztem Maria Teresat, szóval nem kellett rám várnia.)
Elvileg három kolléga osztja meg velem az irodáját: Paolo, Elena és még egy úr, de vele nem találkoztam. Ha jól tudom, Paolo és Antonio lesz majd az a két kolléga Maria Teresa mellett, akikkel együtt fogok dolgozni, de egyelőre úgy érzem magam, mint a 100 év magány olvasása közben, fogalmam sincs, ki kivel van, honnan jött, kinek a kije, hány éves, stb...
Mivel ma igen siralmas az idő, nem tudok szolgálni lélegzetelállító képekkel, a környékről, cserébe megmutatom a kb 12-15 négyzetméteres lakfelületemet:


Az almát vacsora utáni kikapcsolódásként fogyasztottam, ezzel is támogatva a helyi gyümölcstermesztést; az esernyőt pedig ma újítottam a körülményekre tekintettel. :)

2 megjegyzés:

  1. A szoba aranyos - főleg a mérete miatt - és látom, már szék is van.
    Ha az alma annyira jó ízű, mint amilyen gyönyörű, akkor a kikapcsolódásra nem lehet panasz.
    Kívánok egy csendes, nyugodalmas jó éjszakát! Puszi, :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az alma talán még finomabb is, mint amennyire csinos... :)

      Törlés