2014. február 11., kedd

Továbbra is marad a feltűnés :)

Ma sikeresen felismertem pár apróságot, ami markáns szakadékot húz a helyiek és közém. Na nem kell megijedni, remekül kijövünk egymással, csak lerí rólam, hogy vidéki vagyok. :)
Először is magasabb vagyok vagy 10 centivel, mint az átlag olasz férfi, az egyetlen nő vagyok a környéken 1 és 50 között, akinek rövid a haja, de mégsem nézhetnek fiúnak, mert nem hordok prémgalléros pufidzsekit. (A nők prémnélküli pufidzsekit viselnek gyakorlatilag mindannyian...) És a legszembetűnőbb, hogy szinte még szieszta időben járok vacsorázni. :D

2 megjegyzés:

  1. Nem rossz környék, úgy látom, hogy nem csak térben, de időben is lehet barangolni. Szerintem egy útikönyvet is összehozhatnál, ha ilyen tempóban haladsz a helyi ismeretek összegyűjtésével, egykettőre meglenne.
    Azt nem tudom, hogy Donizetti hol született, de úgy emlékszem, Bergamoban van eltemetve.
    Érezd jól magad továbbra is, és gyűjtsd az élményeket :)

    VálaszTörlés
  2. Itt született Bergamoban, valahol az Óvárosban. :)

    VálaszTörlés